السبت، 30 أغسطس 2008

!


للسذاجة وجوهٌ كثيرة

وليست الوجه الذي تعرف ؛

فلا تظن قدراتك على الجراحِ بمعجزة !

هناك 8 تعليقات:

oRiGiNaL HeArT يقول...

بصى
طيب بصى بلاش بصى
خليها اسمعى
اسمعى بقى
او اقرى كلامى طيب
هو انا بحس ان الكلمة الواحدة من كلامك ليها معنى يتشرح فى كشكول
فممكن افهم صفحة واسيب صفحة
هههههههه
بس والله انا معجبة اوى بكل حاجة انتى بتكتبيها
والمردى هعلق انا على الصورة بدل ويسبر
بجد بتجيبى الصور الرائعة المعبرة دى منين

immigrant يقول...

سمعت وبصيت وقريت .. فاضل أدوق بس :D

لا كشكول ولا حاجة يا جميلة ده بس كان موقف كده وعدى الله لا يرجعه :D
ويا ستي إنتي وويسبر واحد
الصور بجيبها من على النت :P
واللي يدور ميتهش ..
نورتي يا فتاة .. وكل سنة وإنتي طيبة
ومع اقتراب موعد الدراسة أحب أعلن إني لازم أشوفك إن شاء الله !
اتصرفي وخدي ايميلي يلا :D

oRiGiNaL HeArT يقول...

هههههههه
فكرتينى بموعد الدراسة الله لا يرجعها زى موقفك دة
وبالنسبة للايميل فهو فى الطريق يلا افتحى الباب بقى استقبليه :)

oRiGiNaL HeArT يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
immigrant يقول...

الدراسة شر لا بد منه .. ليا فيها نظرة رخمة ابقى أقولك عليها بعدين بقى :D
فتحت النور أخدت الايميل وقفلته بسرعة اهو ..
ضفته عندي اقبلي بقى :)

oRiGiNaL HeArT يقول...

انا جالى اضافة من اتنين
معرفتش انتى مين فيهم لانهم شكلهم غرباء كدة
فقبلت الاتنين مؤقتا
لما تدخلى ابقى ابعتيلى اوف لاين
سلاام مؤقتا :)

غير معرف يقول...

هه ؟!

ألم أقل لكِ أن لا تتطبعي بتلك الصفات ها ؟!

immigrant يقول...

قلتِ
أداري وشي فين من الكسوف

:D